0
0

CONTACT : FAQ

Heeft u vragen? Hieronder vindt u de meest voorkomende vraag en antwoorden.

Q: KAN IK MIJN BESTELLING NOG FAXEN?
A:

Onze nieuwe website heeft een nieuwe bestelmethode, en die is niet ingericht op faxberichten.

Wel kunt u zich aanmelden als bedrijf, met als voordeel o.a dat u uw bestellingen kunt terugkijken, opnieuw bestellen maar ook een gezamenlijke bestelling kunt doen.

Q: DE LIJST MET DIVERSE PRODUKTEN IS VERDWENEN?
A:

Onze lijst met diverse produkten is nog steeds aanwezig, u kunt hiervan gebruik maken als u zich heeft aangemeld als bedrijf. Rechtsboven in de site vindt u de button "aanmelden", volg de inschrijfprocedure en u kunt uw bestelling doen.

Q: HEBBEN JULLIE EEN GEBRUIKSAANWIJZING OF UITLEG OVER DE BEDRIJFSBESTELLING?
A:

We zijn druk bezig om een PDF file te maken voor iedereen, om de site zo gebruiksvriendelijk te maken, van de aanmeld, login en de bedrijfsbestellingprocedure. Deze laat veel foto's en tekst zien betreffende de procedures.

Q: WAT WORDT ER BEDOELD MET GARNITUUR?
A:

Met garnituur wordt bedoeld een stukje extra beleg in de vorm van; sla, komkommer en tomaat

Q: WELKE OPENINGSTIJDEN HANTEREN JULLIE?
A:

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.00u tot 15.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.